időpont:
2017.12.11 09:00-15:30 helyszín: Budapest Lurdy Ház, 1. emelet Konferenciaterem (1097 Budapest, Könyves K. krt. 12-14.) |
BRUTTÓ ÁR: 0 Ft |
Ez az előadás már lezajlott. |
A Magyar Államkincstár fő tevékenységi körébe tartozik - többek között - a szabályszerűségi pénzügyi ellenőrzés az államháztartás önkormányzati alrendszerében,
a törzskönyvi és egyéb nyilvántartások vezetése, valamint ellátja (az illetékességi körükbe tartozóan) az önkormányzatok és a központi költségvetés közötti információs- és pénzáramlás bonyolításával kapcsolatos feladatokat a tervezéstől a beszámolásig.
Rendezvényünk célja:
az önkormányzatokra vonatkozó államháztartási számviteli szabályozás aktuális kérdéseinek, feladatainak, valamint a helyi önkormányzatok és intézményeik időközi jelentésadási, számviteli zárlat-, és beszámoló készítési kötelezettségének részletes áttekintése.
Előadóink:
a Magyar Államkincstár és a Nemzetgazdasági Minisztérium szakértői, akiket személyes konzultációs lehetőség keretein belül kérdezheti a meghirdetett napirendi pontokkal kapcsolatos témaköröket illetően.
A konferencia programja
09,00-09,20 Hol tartunk, hová tartunk?
Szabó László üzletágvezető, MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztárt Kiszolgáló Kft.
09,20-10,20 Önkormányzati alrendszer szerveinek szabályszerűségi pénzügyi ellenőrzése
Molnár Gergely főosztályvezető, Magyar Államkincstár Önkormányzati Főosztály
10,20-11,20 A helyi önkormányzatok és költségvetési szerveik időközi költségvetési jelentéseinek és mérlegjelentéseinek benyújtásával kapcsolatos aktuális kérdések
Dobecz Gabriella főosztályvezető-helyettes, Magyar Államkincstár
11,20-11,40 Kávészünet
11,40-12,40 A központosított illetményszámfejtő rendszert érintő jogszabályi változások, aktuális kérdések
Lengyel Ferencné főosztályvezető, Magyar Államkincstár Illetmény-számfejtési Főosztály
12,40-13,15 Ebédszünet
13,15-14,15 Önkormányzati alrendszer szerveinek számviteli zárási feladatai, kiemelten az év végi zárási teendőkre
Bodnár-Laczkó Eszter államháztartási számviteli szakreferens, NGM Államháztartási Szabályozási Főosztály
14,15-15,30 Konzultáció, kérdések és válaszok a fenti témákban
Szakértő: Rádai Istvánné államháztartási szakreferens
***
Technikai információk, kapcsolat
A helyszín kapacitása miatt, csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk résztvevőinket fogadni. A rendezvény helyszínén étkezési lehetőség térítés ellenében igénybe vehető.
Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
Tel.:( 061) 880-7600, ( 061) 880-7666
Fax:( 061) 880-7699
E-mail: tudaskozpont@menedzserpraxis.hu
*Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, de a résztvevő további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.
Kérdését továbbítottuk szakértőink felé, akik a megadott elérhetőségein tájékoztatják a témával kapcsolatbam.
Ossza meg díjmentes tanácsadói szolgáltatásunkat kollégáival, ismerőseivel.
Kérek tájékoztatást várható konferenciákról, továbbképzésekről
Kérését továbbítottuk, megadott elérhetőségein tájékoztatjuk várható rendezvényeinkről.
Az alábbi űrlap kitöltésével kérdezhet szakértőinktől.
Rendelkezik érvényes előfizetéssel?
Igen
Nem
Előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kérdései priorítást élveznek
Megválaszolt adózási, tb, munkaügyi, számviteli kérdések a mai napon:
18
AKTUÁLIS ESEMÉNYEK
SZAKMAI KLUBJAINK
ADÓNAPTÁR